Skip to main content
Start of content

PACP Committee Meeting

Notices of Meeting include information about the subject matter to be examined by the committee and date, time and place of the meeting, as well as a list of any witnesses scheduled to appear. The Evidence is the edited and revised transcript of what is said before a committee. The Minutes of Proceedings are the official record of the business conducted by the committee at a sitting.

For an advanced search, use Publication Search tool.

If you have any questions or comments regarding the accessibility of this publication, please contact us at accessible@parl.gc.ca.

Previous day publication Next day publication
 
HOUSE OF COMMONS   CHAMBRE DES COMMUNES
2nd Session, 40th Parliament   2e session, 40e législature

 
NOTICE OF MEETING   AVIS DE CONVOCATION
 
Standing Committee on Public Accounts   Comité permanent des comptes publics
 
AMENDED   MODIFIÉ
 
Meeting No. 15 Séance no 15
Tuesday, April 21, 2009 Le mardi 21 avril 2009
3:30 p.m. to 5:30 p.m. 15 h 30 à 17 h 30
Room 237-C, Centre Block   Pièce 237-C, édifice du Centre
(613-943-1496)   (613-943-1496)
 

 
 
Orders of the Day   Ordre du jour
 
 
Televised Télévisée
 
Briefing with the Auditor General of Canada, the Secretary of the Treasury Board of Canada and the Comptroller General of Canada Séance d'information avec la vérificatrice générale du Canada, le secrétaire du Conseil du Trésor du Canada et le contrôleur général du Canada
 
Witnesses Témoins
 
Office of the Auditor General of Canada Bureau du vérificateur général du Canada
 
Sheila Fraser, Auditor General of Canada Sheila Fraser, vérificatrice générale du Canada
 
John Wiersema, Deputy Auditor General John Wiersema, sous-vérificateur général
 
Treasury Board Secretariat Secrétariat du Conseil du Trésor
 
Wayne Wouters, Secretary Wayne Wouters, secrétaire
 
Rod Monette, Comptroller General of Canada Rod Monette, contrôleur général du Canada
 
Alister Smith, Assistant Secretary
Expenditure Management Sector
 Alister Smith, secrétaire adjoint
Secteur de la gestion des dépenses
 
Frank Des Rosiers, Assistant Secretary
Priorities and Planning
 Frank Des Rosiers, secrétaire adjoint
Priorités et planification
 
 
La greffière du Comité
Joann Garbig (613-996-1664)
Clerk of the Committee
 
2009/04/21 10:24 a.m.   2009/04/21 10 h 24